Comte Bureau - think people
think people.
RÅ-lowres3.jpg

Norsk, naturlig hudpleie

Produktene til Kremfresh var rene, økologiske og kortreiste, men merkevaren bidro ikke til å oppfylle produktenes potensial. Sammen utviklet vi RÅ Organic Skincare.

For å skape en klarere identitet utforsket vi hva målgruppen forbandt med hudpleie, og hvordan eksisterende kunder brukte dagens produkter.

For å skape en klarere identitet utforsket vi hva målgruppen forbandt med hudpleie, og hvordan eksisterende kunder brukte dagens produkter.

Vi oppdaget at det lå stort potensiale i å la merkevaren og flaggskipbutikken tydeligere fortelle den flotte historien og verdiene bak produktene.

Med utgangspunkt i det økologiske og kortreiste skapte vi en helt nye identitet: Rå Organic Skincare.

Med utgangspunkt i det økologiske og kortreiste skapte vi en helt nye identitet: Rå Organic Skincare.

Med bakgrunn i merkevaren designet vi en helt ny butikkopplevelse.

Med bakgrunn i merkevaren designet vi en helt ny butikkopplevelse.

Konseptet gir en helhetlig kundeopplevelse, hvor produktene, butikkene og det nye navnet sammen gir en Rå opplevelse.

Konseptet gir en helhetlig kundeopplevelse, hvor produktene, butikkene og det nye navnet sammen gir en Rå opplevelse.